Lite hjälp på traven

2 härliga promenader runt ringvägen har jag hunnit med idag. Soma och Matilda blev mina sällskap och det är alltid skönt att snacka lite skit samtidigt som solen steker. Snart ska jag iväg och sola lite mer, preimiärturen i solariumet är det dags för. Kände att det för en gångs skull behövs lite fusk. Idas skiva är ju om exakt en vecka och tills dess vill jag ha lite färg iallafall. Man känner sig ju så mycket fräschare då. På torsdag ska jag fixa mina naglar hos underbara Eva också, tror att det kommer bli grymt.

Förövrigt drar jag ifrån casa de la queen imorgon och kommer befinna mig på annan ort, dock kvar i Nynäs.



Jesper och jag i borås. Vilken härlig dag det blev, hade gärna stannat längre.
Bild lånad från P´s blogg (http://legendenp.blogg.se/)

Later / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0