Kärleken är blind.. och hörselskadad

Jag började dagen på toppnivå med ett lagom hårt träningspass. Jag är fan riktigt stolt över mig själv för att jag lyckades ta mig upp kl 6 imorse, brukar vara i koma vid den tidpunkten. Blir lätt repris imorgon. Beach 09 (eller något senare) here I come!

Efter skolan tog jag en fika med Sarah och Åsa. Det var under denna fika rubriken kläcktes. Mer kan jag inte gå in på. Bor man i lilla Nynäs så ska man nog passa sig för vad man skriver och om vilka. Annars blir man nog korsfäst, jagad med facklor eller något i den stilen. Hur som helst har vi konstaterat följande: "Män" klarar inte av starka kvinnor, morotskaka är jävligt gott och dryga människor är det mest irreterande som finns.

Jag har lite skrivtorka förtillfället då jag bara vill lägga mig i min säng som verkar kalla på mig.
Ska möta Felicia snart för att käka thaimat sen får vi se vad vi hittar på..



Hörs sen! / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0