Jag ska ta en femma

Vilket strålande humör jag har vart på idag, fast det kanske inte har märkts? Kan tänka mig att jag har sett jävligt butter ut men det kan bero på att jag är så fruktansvärt trött. Dock ekar Bajensångerna från igår fortfarande i mitt huvud vilket leder till fullständigt välbefinande. Fan vad skönt!

Sitter här nu svettig och mysigt, precis som ni vill ha mig, efter ett hååårt gympass. Riktigt skönt att vara igång igen efter två veckors förskylning. Livet blir inte mycket bättre än så här idag. Ska strax "ta en femma" som min kära vän P brukar göra. Hans "femma" brukar iofs vara cirka 2 timmar lång, kan gissa att min blir det idag också.

Och om det är någon av er som har lika snuskig fantasi som Johan så vill jag bara klargöra att "ta en femma" innebär att sova en liten stund. Även om det inte vore fel om en het man satt och väntade på mig när jag kom hem.. grrr..


Du är välkommen..

Later / Q

Kommentarer
Postat av: amanda

vadå vad syftade johan på egentligen?

2009-04-21 @ 16:51:38
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Queen

Ja han trodde väl antagligen att jag syftade på en liten snabbis

2009-04-21 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0