"Jag är ett jävla kap"

Jag befinner mig nu i casa del Jesper. Mitt sällskap för kvällen är Jeppa, P och Elise. Tre riktigt sköna individer som gör att TG känns avlägsen. Det är så här en lördag ska vara. Fotboll och öl for the win! Under kvällen har vi hunnit betat av en hel del gamla minnen som Elise (P´s flickvän) inte hade behövt veta. Men hur länge som helst kan P inte gömma sig bakom titeln som Sveriges mest oskyldiga man. Det finns en gräns för hur m ycket jag och Jesper kan ta på oss.

Krossade trädgårdstomtar, bastu och rallykörning (med cykel) är något vi helst håller oss utanför. Utan att tveka kan jag påstå att P och Jesper har skänkt mig många skratt under årens gång. Även om de sågar min körning, även om de hela tiden påpekar mitt syndiga liv och i princip gnäller på allt jag gör så är de nog mina bästa vänner. Med dom blir livet lite lättare så att säga. Elise är också ett relativt färskt tillskott i denna era vilket är jävligt nice.

Nu ska jag låta kvällen fortsätta i samma anda. Så godnatt på er alla, tänkte avsluta med att lägga in låten som vi alla sjunger på just nu:


Jag ska inte köra hem..
/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0