I be missing you

Det är faktiskt lite tungt att ha så många nära vänner på flykt. Även om livet går vidare och jag har sjukt mycket att se fram emot här hemma så känns det riktigt hårt att inte kunna dela det med dom jag under en längre tid kallat mina närmsta vänner. Jag har en del riktigta stjärnor kvar här i trevliga nynäs (+ Idis i skogås) Men jag kan inte låta bli att sakna alla dom galna sakerna jag delat med er andra. Det kanske inte är så konstigt att man känner sig vilsen ibland. Så jag vill väl egentligen bara säga att ni ska veta att livet kanske inte passerar så lätt som det verkar. Många dagar saknar jag er så fruktansvärt mycket. Jag drömmer om er och blir ständigt påmind om hur mycket jag vill ha er här. En låt, en plats. Allt påminner om er mina vänner. Glöm inte hur mycket ni betyder. De vore ju förjävla synd.

Riktigt fin låt som inte direkt passar in till punkt och pricka, men whatevva.


Sanne, Camilla, Tessan, Zandra, Ola, Johanna & Jessica + alla mina fotbollsbrudar.
Tack för alla grymma tider. Vi ses snart igen. Då ska vi ta igen all förlorad tid.

Kärlek / Queen

Kommentarer
Postat av: J

Vad sags som en atarforening denna sommar? Alla gamla fotbollstjejer? Kanske titta pa vasteras filmen? haha! (+ utgang saklart ;) Puss&Kram

2009-04-08 @ 03:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0