Hemmafru?

Maten står i ugnen och vi har städat, diskat och plockat. Det börjar lukta hemmafruar om jag får säga det själv. Kanske skulle jag göra mig bra som en? Fat chance. Tror inte rikigt att det är min grej. Jag får helt enkelt vara den som står för karriären i mitt framtida förhållande - om det nu blir något..

Vi sitter just nu och pratar lite allmänt om allt som betyder något och om allt som inte betyder ett skit. Felicia är tack och lov fortfarande mitt sällskap. Kvällen kommer bli grymt trevlig. En riktig myskväll med dom två bästa brudsen i världen. (för er som är tröga talar jag om mig själv ocg felicia) HA!



Vad tror ni, skulle jag passa in?

/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0