"Har du en rakad mus?"

Igår hände något relativt underligt mig. Min telefon ringer och jag känner inte igen nummret. Jag svarar och personen i andra änden presenterar sig som Tony G. Givetvis fattar jag att det inte är Bajens tränare som ringer mig men jag tänkte att det är ju lika bra att föra fram några förslag inför derbyt imorgon trots allt. Efter att ha pratat ett tag börjat "Tony G" stöta på mig vilket kändes ganska underligt. Han förklarar sedan att de leker en lek (!!) och att de behöver svar på två frågor. Självklart ställer man upp.

"Har du rakad mus?" blir första frågan. Jag är i valet och kvalet mellan att lägga på eller ge någon form av utläggning för hur pinsam personen i fråga är men fattar de kloka valet att istället driva sönder. Vilket jag gör. Hela tiden kollar P & Jesper på mig och undrar vad det är för blådåre jag pratar med. Efter att ha diskuterat ämnet i någon minut kommer fråga två: "Har du tagit den i tvåan?" Vid de här laget känner jag att jag kanske borde buta strategi. Jag vet dessutom hur min vän P är och ger han telefonen. Vilket kan ha vart det bästa valet att göra. Efter lite snack, hot och ägningar från P´s sida samt csi kunskaper visade av Jesper lyckas vi klura ut vem denna människa är.

Så jag kan ju hälsa dig i Trosa att det faktiskt finns en anledning till varför jag slutade svara på dina sms, varför jag har blockerat dig på msn och varför jag helt enkelt inte vill prata med dig. Du ligger inte direkt på +, som P så fint framförde det.



Tony G, du är givetvis fortfarande välkommen att ringa mig.
Jag har som sagt lite förslag inför morgondagens match.

Nej nu sitter jag och pluggar för fullt, dags att återgå till drömtydning.
Pöss / Queen


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D!!

2009-04-19 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0