Grattis x2

Idag är det en stor dag, för idag fyller min älskade mamma 43år och vår vän Eleonor 25år!!
Mamma du är söt, det finns inga ord!!
Klart jag älskar dig, min lilla mamma mer än någon annan<3


Sen har vi lilla Eleonor som jag tyvärr inte träffat den senaste tiden. Jag saknar dig och jag är säker på
att Erica gör det med ;) Vi önskar dig en underbar födelsedag.. 25år assoo det är
jäkligt mycke, eller? hahah... Nej men du e söt och vi tycker om dig otroligt mycket!


GRATTIS GRATTIS!!!!
// Apsnor & Queen

Kommentarer
Postat av: Jäb

Vilka fina bilder på bägge! Din mamma e så söt :D

2009-04-06 @ 20:21:20
Postat av: JÄB

Så fina bilder! Din mamma e så söt:D

2009-04-06 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0