Godnatt!

Nu har jag tvättat bort mitt smink, borstat tänderna och bytt om till något om möjligt slappare en de mjukisbyxor jag hade på mig idag (som jag tack och lov fick låna av Johan) Det känns nästan som att jag ska gå och lägga mig nu, klockan halv 2 på dagen och visst är det så. Dagen har väl vart lagom effektiv men jag och Sandra lyckades åtminstone göra klart vårt projektarbete och jag har spenderat 40 minuter med att läsa igenom min favoritbok (lagboken) och markerat de paragrafer jag kan tänkas använda imorgon på bolagsstämman.. visst låter det intressant?

Nej nu ska jag fan sova några timmar och sen är det dags för plugg igen. Hade gärna spenderat dagen med några sköna vänner och en grym film men så här blir det när man är ute i sista stund. Jag tror att jag är bäst under press, som tur är.



Tack alla som har gjort den här dagen jävligt rolig. Har nog skrattat nonstop!
Nu ska jag lägga mig i min stoooora skööööna säng och sova bort det som behövs.
Later / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0