Girls night only

Tänk vad skönt det kan vara att sitta med två nära vänner, ett glas vin och ett glatt humör. Det är allt man behöver efter en helt grymt jobbig skolvecka. Det blir en hel del snack om killar i dessa sammanhang vilket kan vara vädigt intressant. En myt som många tar för sanning är att tjejer skulle snacka mer skit än killar. Det är inte sant mina vänner. Only bitches talk shit. Människor som har ett intressant liv behöver inte roa sig med att snacka bad om andra människor. Vi har nog med drama i våra egna liv.

Åsa och Felicia är alltså mitt sällskap ikväll. Jag ska ta och erkänna att partygenen försöker dra mig ut på nattliga äventyr men så blir nog inte fallet. Tror jag.. eller aa jag vet inte. Jag är fortfarande väldigt öppen för förslag.. Jag är inte den som bangar.

En sak som var väldigt spännande var när de näst mest populära ämnet (efter killar) kom på tal. Det är nämligen så att bröst är något som diskuteras flitigt i våra kretsar. Det slutade iallafall med att jag hade fyra händer som rörde vid mina intima delar. Det är ju mysigt. Men det känns ju lite skumt på ett visst eller ett annat sätt.

Det var har konstaterat är iallafall att killar suger.
Även om jag är beredd att motsätta mig detta.
Det blir trots det dagens visdoms ord, ta det inte personligt guys.

Ps. Felicia och Åsa älskar Kill bill. ds

Pöss / La Reina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0