Gästbloggare Sarah

Oja! Jag har då äntligen lyckats charma självaste queen som numera anser att jag är en värdig gästbloggare. Egentligen satsade jag på att bli veckans babe, men jag är tydligen inte tillräckligt het. Får se vad hon tycker om det efter ett glas eller två. Alltså, en stor puss till erica som för tillfället sitter och häver i sig vin ca två meter här ifrån. Därbland finner man också hennes vapendragare a.k.a fyllehubbs Felicia, Anton och Robert. Jag, är som vanligt den enda människa med tillräckligt vett i skallen för att dricka o'boy en lördagskväll. Nejdå, vinglaset sällskapar mig här bredvid för att förstärka min image. Här bakom mig diskuteras ericas vilda sexliv, tydligen misstolkas det mesta som sägs i detta rum, därför är jag förståndig nog att dra mig tillbaka. Robert, en gosse som alltid haft svårigheter med att tolka ericas svenska, kämpar som en galning för att förvärra varje liten händelse erica så kärvänligt valt att dela med sig. Anton vars käft inte kämpar lika hårt, lyckas då och då slänga in någon vinnande kommentar. Felicia däremot har liksom vinglaset talförmågan i högsta hugg. Själv väntar jag med mina erövrande kommentarer tills jag är den enda nyktra i sällskapet.

Erica, jag älskar dig, trots att du ibland ger du mig den där blicken, suckar och säger "men saraaah", i regel när jag sagt något dumt eller bett en främling om en tjänst (som om det på något sätt vore fel). Den svider sjukt mycket, men sen kommer det där leendet (när du får dåligt samvete) som bara är så sjukt mysigt. Sen så finns det ju en rad andra saker som också är helt slående med dig - typ som att du är så jävla HÅRD, man får alltid ta på din rumpa, du är den enda i klassen som fortfarande lånar mig pengar till cafeterian, att du jamar när jag kliar dig på armen, du är den enda i sp3a med psykisk stabilitet (oftast), du är störst bäst och vackrast, din fantastiska ölhävarförmåga, ditt cp-öga, dina muskler och självklart en massa massa annat. Dessvärre får jag fortsätta listan irl eftersom att det ryktas om pajbak här bakom mig. Jag är som alltid först på plats när det talas mat så nu langar jag en wrap-up - du är helt enkelt den bästa av dom bästa.

"Det sjukaste var när jag sa, ******, du får trycka på mig bakifrån" - Men erica då! Nu till paj och snigelprat!


SARAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0