Felicia

Det är egentligen ganska sjukt hur man kan hitta någon som min vän Felicia så pass sent i livet. Nynäs är en liten skit stad och man tror att man vet allt om alla, man har redan dömt folk innan man lärt känna dom. Detta är av en ren princip som gör att man per automatik skyddar sig från sånt som verkar främmande för att man inte ska bli Nynäs svarta får.

Jag har träffat en tjej. Hon heter Felicia. Ibland tror jag nästan att vi är tvillingsjälar. Jag känner mig så bekväm med den här människan att jag kan avsluta hennes meningar (i huvudet förstås annars blir det irreterande)

Hon tappar just upp ett bad och jag ska joina, på sidan av, så få inga tankar nu, Hur som helst diggar jag denna tjej. Hon är en av mina närmsta och för henne ställer jag upp till hundra, Sån är jag. Omtänksamma Erica Queen hej jag älskar mig själv Bergkvist,


Felicia Boman
min vackra vän F, love u guuurl.

Godnatt / Q

Kommentarer
Postat av: apsnor

haha.. naw! jag hade henne för 5år sen but I lost her. Fast Felicia, jag kmr aldrig glömma din mormors hallonsaft, picknick på stora berget och skridskoåkning med pannlampor. Oooch när vi hoppa från bron^^ haha... det var tider det! :D

2009-04-09 @ 16:58:16
Postat av: felicia

hahaha jaa det var tider det! :D

och jag kommer aldrig glömma att du gjorde illa dig på ett rör när vi skulle klättra upp under bron :P ajaj det sved... haha men härliga minnen har vi! :)

2009-04-10 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0