felicia+robert+anton+queen

Hej heeeeeeeeeeeeeej
Eftersom både Anton och Robert satt som två tysta frågtecken framför datorn när Erica bad dem skriva tog jag på mig uppgiften att börja...
Chips är gott fast påskmust är bättre men Erica är bäst. Jag kan vara världens bästa på fotbollsspelet märkte jag här om dagen, kanske borde jag gå och visa Anton och Robert hur man gör eftersom de spelar just nu... Näe, onödigt och göra så att de gråter.
Jahap, mitt första "blogginlägg" ever, förhoppningsvis det sista också eftersom jag inte förstår varför någon skulle vilja läsa min (med flit) meningslösa text.

För att vi nu ska hålla oss till sanningen så är det nog lika bra att jag tar över. För det första så var jag riktig taggad på att skriva ett inlägg men fick inte för Felicia som slet åt sig datan.. Aja inte mer med det så jag tog tillfället i akt och vann över anton med 10-0 i fotbollsspelet.. höhö

Allvarligt talat nu. 
Om det nu var så att jag förlorade med 10-0 så kan det faktiskt inte räknas. Det kanske var så att Robert vann med ett par poäng, men jag är faktiskt 100% säker på att han gjorde ett självmål också. Så 10-1 om jag får be. Dessutom satte jag en stänkare i krysset under uppvärmningen. Dock var den innan Robert kom, så 10-1,5 skulle jag vilja säga...

Asså helt seriöst!
Jag kan säga att samtliga tre faktikst är helt värdelösa när det kommer till fotbollsspelet. Anton är väl den jag kanske skulle säga är den bästa spelaren. Inte för att han är duktig (han suger) utan för hans lagmoral och hans sätt att peppa andra. Det är något jag värderar högt. Robert tror att han är Zlatan men som vi alla vet så har inte Råb snok nog för att vara Mr Z. Felicia, ja hon har lite koll iallafall. Hon kan en del den tjejen. Nej nu hör jag Antons förtvivlade skrik på back-up och vad vore jag för vän om jag inte hjälpte honom?

Från oss alla till er alla en riktigt trevlig kväll / F, R, A and Q




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0