"Fan vad vi är stora"

Samtalsämnena i vår klass är kanske inte alltid på högsta nivå. Förutom att sex är ett väldigt flitigt ämne så diskuterar vi även barbie, tarmar och annat som är viktigt. Idag efter ett samtal om hur långt våra tarmar skulle räcka (jag vet, lite små vidrigt men Sarah kunde inte släppa ämnet) så fick jag förklarat för mig att om man skulle "dra ut" allt vi består av (inklusive hudceller) så skulle det räcka ett varv runt jorden! Låter helt galet om jag ska vara ärlig. Spelar det någon roll om man är fet eller smal då?

Fikade med Fanny efter skolan vilket alltid är behövligt och vi har så mycket att ta igen att jag kommer spendera kvällen och eventuellt natten med henne. Mycket trevligt vill jag lova.

Idag är fan en riktigt bra dag av någon anledning. Känns som jag har väldigt nära till skratt för tillfället vilket jag kan tacka mina nära för. Idag är livet för bra för att jag ska bli förbannad. Så vill ni ta en fight, vänta tills imorgon :)



Gölligöll / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0