En klump i magen

Jag vet inte varför men plötsligt känner jag en sorg inom mig. Visst det låter ju skitfånigt och flummigt men jag är ju lite halv weird ibland. Jag vet inte vad denna sorg skulle bero på. Allt plugg? Seperations ångest? Uttråkning? Frustration? Jag har ingen aning. Jag har en förmåga av att ignorera problem och känslor för länge ibland så kanske är det något sånt skit som bubblar upp nu. Vem vet..

Vet inte om Daveman ska komma förbi snart, det vore väldigt trevligt så jag hoppas på det. Jag är ju så fruktansvärt sällskapssjuk så jag tror inte jag klarar att sitta ensam en hel kväll. Det gick asbra att simma btw, jag och Jennifer simmade en bra bit medan Fanny och Emma chillade och åt glass.

Nej, tillbaka till plugget.
fuuuuuck it.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0