Efter regn kommer solsken!

Jag börjar bli som dom kända bloggerskorna. Det är till och med folk som ritar av mig, det är galet. Kändisskapet here I come! Imorgon har jag också en inbokat tid hos Eva för att fixa mina naglar så att de blir fina till mösspåtagning, skivor osv osv. Det känns riktigt bra idag helt enkelt.

Har också träffat Camilla för första gången på över 3 månader. Som jag har saknat henne! Det är sjukt att träffa någon när dom har vart borta så pass länge. Man vet inte riktigt vart man ska börja.
"Vad har hänt i ditt liv?"
- Eeh aa det var ju en grej där i januari som va ganska keff..

Kan bara tänka mig hur det blir när man ska sammanfatta 2,5 år för Sanne sen, "2009 så hände det här och det här" Det lär ju bli ett jävligt långt samtal.

Nej nu är det dags för mig att städa mitt rum, wiiihooo. Sen
bär det av till Camilla ikväll för en jävla massa mys.




Jag är grymt imponerad av dig snygging (för er som är tröga så är det Felicia jag syftar på)
Den här bilden ska hängas upp.. egenkär som jag är. ps. jag ringer dig sen ;) haha


LATER! / Q


Kommentarer
Postat av: Matilda

fy fan vad snygg! jag vill också kunna måla så där grymt bra!!

men det kanske beror på att du är en snygging ;)

puss

2009-04-27 @ 11:55:15
URL: http://tilly-tres-chic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0