Derbynerverna börjar kicka in

För det första är mina händer helt stelfrusna. Jag kan liksom inte ens fokusera på att trycka på rätt tangent. Så ni ska veta att det är vääldigt ansträngande att skriva detta inlägg, men jag är inte den som ger upp i första taget. HA! Kvällen med Robert blev väldigt trevlig. Picknik och picknik kan ju iofs diskuteras men en latte vanilj från konsum var inte helt fel heller. Även fast jag föredrar mitt kaffe svart och hett, precis som mina män. Haha, nej men nu när vi är inne på det spåret så kan jag ju bara säga att hudfärgen inte är det minsta viktigt i mina ögon. Sån är jag, inte dömmande.

Jag känner redan hur jag börjar må illa. Det beror inte på latte vanilj eller en kommande magsjuka utan det beror på att det är derby imogon. VI mot skansen. Detta betyder att jag inte kommer sova inatt, att jag knappt kommer kunna äta imorgon och att jag kommer va allmänt pyskiskt instabil under morgondagen (mer än vanligt). Snälla Gud låt oss vinna!

Nej nu ska jag kolla på TV med min mamma tror jag, känns lönlöst att sitta här.
Blev inga bilder idag heller, eller jo EN! Som jag förövrigt skickade till Fanny.
Men lägger jag upp den här är det risk för ramaskri.

Godnatt allehopa, cross your fingers for Bajen imorgon!
(börja helst redan nu..)

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0