Busy woman

Fan vad jag älskar att ha mitt schema fullplanerat. Det kanske låter underligt men jag är inte alls ironisk. Jag hatar att ha dötid och inget att göra. Att sitta framför Tv:n och datan är slöseri med vettig tid. Jag menar hur många av er skulle inte kräkas om ni fick reda på hur många timmar ni spenderat framför dessa apparater under era liv? I know I would.

Såg en av de roligaste filmerna på länge igår hemma hos Johan. "Sexdrive" var den fenomenala titeln på detta underverk. Återigen är jag inte ironiskt utan jag garvade arsel av mig åt dountdräkten och sjuka kommenater. Ibland är det så jäkla skönt att få skratta ordentligt, helst med en god vän som Johan. Love you man även fast jag beter mig som en riktigt bitch mot dig ibland (kan dock bero på att du har ett behov av att ständigt retas med mig)

Som reslutat av en sen kväll så har jag vart i koma hela dagen och det är först nu jag börjar piggna till. Har vart inne och lämnat pengar för flaket samt skrivit min opponering vilket iallafall betyder att jag gjort lite nytta idag. Snart ska jag hem till Felicia och hänga lite med denna skönhet. Alltid trevligt men sällskap, speciellt eftersom jag hatar att sitta ensam och uttråkad.

Veckans babe har förövrigt utgått och kommer inte pånyttfödas förens ni börjar nominera folk igen.
SKÄRPNING!

Nej men jalla, nu ska jag pysa..


Saknar dig älskling..

PÖSS&KJAM / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0