Att bara ta det lugnt

Jag gillar fart och fläng, inget snack om det, men ibland är det så fruktansvärt skönt att bara sitta i pyjamas och kolla på någon halv B talkshow. Jag oh Felicia har precis vart ute på en promenad och Robert och Anton har lämnat oss. Nu sitter Felicia här med en kopp tee och ser riktigt söt ut. Nej idag blir det en lugn dag och imorgon kanske det är dags att ta tag i lite plugg. Jag tror att min vän Sandra kommer över så att vi kan göra klart vårt projektarbete. Ska bli så skönt att ha det avklarat.

Är det inte konstigt att man alltid har så fruktansvärt mycket plugg över lov? Alla lärare tar semester och vägrar rätta arbeten och glosförhör men vi ska slita som djur under vår lediga vecka. Livet är bra orättvist.



Lägger in en bild för att förklara vad det ultimata lugnet är. Bättre än så blir det fan inte.

Later / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0