Äckligt

På bussen hem från allas vår favoritplats satt jag och Fanny och diskuterade vad som är äckligt. Vi kom fram till en hel lista med saker som är otroligt vidriga men jag är rädd för att det blir ramaskri om jag publicerar det i bloggen. Man måste verkligen tassa på tå för att inte reta gallfeber på folk, vilket man egentligen gör enbart genom att existera.

Vi kom också fram till att vi nog är ganska äckliga som sitter och diskuterar äckliga saker i en halvtimme. Jag skulle dock inte uppskatta att någon kallar mig äcklig. Det är ett väldigt äckligt ord. Det är svårt att vända det till något positivt liksom. Nu tänkte vi äta mellis (som inte direkt är ett äckligt ord men ganska patetiskt om jag får säga vad jag tycker) Sen bär det av till landet långt borta för en massa plugg men även massa mys. Blir helt enkelt en helt äckligt bra Fanny och Erica dag!



Ha det bra era äckel! / Q
(om i har trist kan ni roa er med att kolla hur många
gånger jag har använt någon form av ordet äcklig i detta
inlägg)

Kommentarer
Postat av: Geggen

Allt är äckligt!

2009-04-28 @ 19:11:31
Postat av: LegendenP

Jag vet vad som är äckligast..!

2009-04-28 @ 20:44:48
URL: http://legendenp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0